Dažniausiai užduodami klausimai
Remonto kainos priklauso nuo įrenginio bei remonto sudėtingumo. Remonto kainas galite rasti paspaudę šią nuorodą.
Defektacija (t.y gedimo nustatymas) įprastai užtrunka 1 – 3 darbo dienas nuo įrenginio pristatymo mums. Remonto terminas priklauso nuo atliekamų darbų sudėtingumo. Didžiąją dalį remonto darbų atliekame tą pačią ar sekančią darbo dieną.
Garantija darbams dažniausiu atvėju yra suteikiama 1-6 mėn priklausomai nuo gedimo pobūdžio. Garantija darbams yra suteikiama pakeistai detalei, ar remontuotai vietai. Atkreipiame dėmesį, kad garantija darbams gali būti ir nesuteikta jeigu įrenginys praeityje yra buvęs nekokybiškai remontuotas, ar turi kitų pažeidimų kurie gali turėti įtakos tolimesniam įrenginio veikimui.
Mūsų servisas yra įsikūręs Klaipėdoje. Jeigu esate iš kito miesto – ne problema. Užpildykite šią formą, ir mes su Jumis susisieksime, iškviesime kurjerį, o po remonto darbų įrenginį Jums išsiųsime atgal nurodytu adresu.
Tikrai taip. Pakaitinis telefonas yra suteikiamas Jums, kol bus vykdomi remonto darbai. Paslauga yra nemokama, nepriklausomai nuo to kiek truks remontas.
Jeigu taip nutiko kad sušlapo įrenginys, nesvarbu ar tai telefonas ar kompiuteris rekomenduojama, kuo skubiau atjungti bateriją – jeigu tai yra įmanoma, bei valyti drėgmės padarinius. Verta žinoti tai, kad dažniausiai drėgmės valymas yra suprantamas neteisingai. Drėgmės valymas reikalauja speficinių žinių, nes apipiltą įrenginį reikia kruopščiai išardyti, pašalinti nuosėdas bei tvarkyti pažeistas vietas, pagrindinės plokštės dalis, bei jungtis. Neišvalytas ir tinkamai nesutvarkytas įrenginys ateityje gali turėti rimtų problemų, ir visai nesvarbu, kad jis veikia dabar. Todėl siekiant sumažinti riziką, visada rekomenduojame atlikti pilna įrenginio valymą nuo drėgmės pažeidimų.
Taip, visoms įsigytoms prekėms, ar remonto darbams išrašome PVM sąskaitas faktūras.
Taip, mes išrašome defektacijos aktus draudimo kompanijoms.
Jokiu būdu nespauskite esančių nuorodų kalendoriuje. Jeigu kažkurią iš nuorodų esančių kalendoriaus įvykiuose paspaudėte saugumo sumetimais rekomentuojame pasikeisti savo paskyrų slaptažodžius. Pašalinti nepageidaujamus įvykius “virusus” iš kalendoriaus galite:
- Open the Settings app.
- Tap Calendar > Accounts. Or if you use iOS 13, tap Passwords & Accounts > Accounts instead.
- Tap Subscribed Calendars.
- Look for a calendar that you don’t recognize. Tap it, then tap Delete Account.
Perrašymo metu dažna problema iTunes “klaida” (eng. “error”). Klaidos kodas nurodo, kokia tai problema, tačiau dažniausiai tiksliai nenusako problemos. Klaida gali būti dėl daugelio priežasčių, dėl netinkamo laido, ar dėl telefono / planšetinio kompiuterio pagrindinės plokštės problemos.
Jeigu pamiršote savo įrenginio apsaugos kodą, reikalingas įrenginio perrašymas atstatant jį į gamyklinius parametrus. Informaciją kaip tai atlikti galite rasti: https://support.apple.com/en-us/HT204306
Jeigu pamiršote „Apple ID“ / „iCloud“ slaptažodį, jį galima atkurti svetainės https://iforgot.apple.com pagalba. Jei svetainėje nurodytais būdais nėra galimybės atkurti prisijungimo duomenų, o „Apple ID“ yra priregistruotas Jūsų turimo „Apple“ įrenginio „iCloud“ paskyroje, tuomet kreipkitės į nemokamą „Apple“ pagalbos centrą numeriu 8 800 30772. Atsiliepus autoatsakikliui spauskite „4“ ir tuomet Jus sujungs su konsultantu. Turėkite omenyje, jog Jūsų gali prašyti įrenginio įsigijimo dokumento ar kitų duomenų siekiant Jus indentifikuoti. Pokalbis vyksta Anglų kalba. Kitiems regionams priskirtus „Apple“ pagalbos ir aptarnavimo numerius rasite čia: https://support.apple.com/lt-lt/HT201232