Dažnai užduodami klausimai

Kas tai iMeistras.lt ?

iMeistras.lt - specializacija Apple technikos remontas. Visą savo dėmesį skiriame Apple produktų remontui, bei meistrų kvalifikacijai kelti. Remontuojame Apple iPhone telefonus, iPad planšetinius kompiuterius, MacBook, MacBook Pro, Air, iMac kompiuterius bei visų rūšių iPod grotuvus. Dirbame su užsienio tiekėjais ir iš pirmų rankų perkame detales, tad galime pasiūlyti tikrai konkurencingas remonto kainas. Esame profesionalių meistrų komanda. Teikiame šiuolaikinės elektroninės technikos remonto paslaugas. Taip pat prekiaujame elektroninės technikos aksesuarais bei atsarginėmis dalimis. Mūsų išskirtinumas tai maksimaliai trumpi remonto terminai, ir kokybiškai atliekami darbai.

Kiek užtrunka diagnostika ir remontas ?

Diagnostika (t.y gedimo nustatymas) paprastai užtrunka 1 - 3 darbo dienas nuo įrenginio pristatymo mums. Remonto terminas priklauso nuo atliekamų darbų sudėtingumo. Didžiąją dalį remonto darbų atliekame tą pačią ar sekančią darbo dieną.

Ką daryti jeigu sušlapo įrenginys ?

Jeigu taip nutiko kad sušlapo įrenginys, nesvarbu ar tai telefonas ar kompiuteris rekomenduojama, kuo skubiau atjungti bateriją - jeigu tai yra įmanoma, bei valyti drėgmės padarinius. Verta žinoti tai, kad dažniausiai drėgmės valymas yra suprantamas neteisingai. Drėgmės valymas reikalauja speficinių žinių, nes apipiltą įrenginį reikia kruopščiai išardyti, pašalinti nuosėdas bei tvarkyti pažeistas vietas, pagrindinės plokštės dalis, bei jungtis. Neišvalytas ir tinkamai nesutvarkytas įrenginys ateityje gali turėti rimtų problemų, ir visai nesvarbu, kad jis veikia dabar. Todėl siekiant sumažinti riziką, visada rekomenduojame atlikti pilna įrenginio valymą nuo drėgmės pažeidimų.

Ką daryti jeigu perrašymo metu iTunes programa išmetė klaidą ?

Perrašymo metu dažna problema iTunes "klaida" (eng. "error"). Klaidos kodas nurodo, kokia tai problema, tačiau dažniausiai tiksliai nenusako problemos. Klaida gali būti dėl daugelio priežasčių, dėl netinkamo laido, kompiuterio "host" failo pažeidimų ar dėl telefono / planšetinio kompiuterio pagrindinės plokštės problemos.

Ar suteikiate garantiją įsigytoms prekėms / remonto darbams ?

Tikrai taip, garantija suteikiama visoms prekėms, bei remonto darbams. Garantijos terminas 1 - 6 mėn.

Ar išrašote sąskaitas faktūras ?

Taip, visoms įsigytoms prekėms, ar remonto darbams išrašome sąskaitas faktūras.

Ką reiškia laikrodžio ženklas prie prekės ?

Laikrodžio ženklas nurodo, kad prekės šiuo metu sandėlyje neturime, tačiau ją užsakyti visgi galite. Prekių pažymėtų šiuo simboliu pristatymo terminas 3-14 darbo dienų.

Ar galiu apmokėti už įsigytas prekes internetu ?

Žinoma, plačiau galite rasti čia.

Ar galiu apmokėti už įsigytas prekes banko kortele ? 

Tikrai taip! Už įsigytas prekes galite atsiskaityti adresu Tiltų g. 21, bet kuria banko kortele.

Ką daryti jeigu jau įsigijau prekių ir noriu papildyti krepšelį ?

Nieko tokio, pateikite naują užsakymą. Matydami, kad tas pats asmuo atliko keletą užsakymų mes ankstesnį užsakymą papildysime.

Ar saugu apsipirkti Jūsų svetainėje ?

Taip, saugu. Mūsų svetainėje naudojama pati pažangiausia saugumo sistema, o apsipirkimas vyksta per Paysera.lt sistemą. Plačiau apie ją galite rasti čia.

Ką daryti jeigu nerandu reikiamos prekės Jūsų svetainėje ?

Jeigu taip nutiko, kad reikiamos prekės neradote, susisiekite su mumis, ir norimą prekę padėsime įsigyti.

Ar galite išrašyti defektacijos aktą draudimui ?

Taip, mes išrašome defektacijos aktus draudimo kompanijoms.